Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Hur många låtar är iTunes till för?

Tråden skapades och har fått 15 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hejsan, jag undrar hur många låtar iTunes är till för, mitt har börjat gå så trögt.

Från början var det 32000 max, men nu tror jag inte det finns någon gräns. Trögt blir det långt tidigare dock.

32000? jeeeeez

Den siffran kommer jag aldrig nå!!

Finns det verkligen någon som har så mycket musik?

  • Medlem
  • International user
  • 2006-04-27 19:28

om man har väldigt väldigt korta låtar..
man lär ju kanppast få platts med 32000 normal långa bra komprimerade låtar på en hårdisc på 500gb... lär ju bli ruggit segt då.
jag tycker det är segt fast ja bara har 40gb

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2006-04-27 20:23

När jag testar iTunes på windows tycker jag alltid att det är as segt. Men på Mac flyter det på bra.

  • Medlem
  • International user
  • 2006-04-27 20:27

har aldrig kört iTunes på en windows, mac är bättre på allt

Okej jag har 350 kvar till 30 000 så får se hur det går:P

  • Medlem
  • International user
  • 2006-04-28 19:00

det var så förut,, nu finns det ingen gräns

Jag har testat både på en powerbook och min vanliga windows det går lika trögt allting:)

Det var minst ett år sen tag sen min polare slog i 32k-gränsen. "Jävla Apple!" fick vi höra då. "Här börjar man lägga in musik man samlat på sej och så kommer man bara till T så slår man i taket. Fan". Tror han har 40-45000 låtar nu när den limiten är lyft.

Ursprungligen av petern:

Det var minst ett år sen tag sen min polare slog i 32k-gränsen. "Jävla Apple!" fick vi höra då. "Här börjar man lägga in musik man samlat på sej och så kommer man bara till T så slår man i taket. Fan". Tror han har 40-45000 låtar nu när den limiten är lyft.

Det var som fan. Skivbolagsdirektör? :rolleyes:

Ursprungligen av femton:

Det var som fan. Skivbolagsdirektör? :rolleyes:

Tvärtom.

Vart finns denna informationen att skåda någonstans?

http://docs.info.apple.com/article.html?artnum=61585

Jag var rädd för den gränsen när jag började med iTunes för 4 år sen, men än har jag inte skrapat ihop mer än 11000 låtar.

Det var ingen fara med gränsen

1
Bevaka tråden