Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Shure

Tråden skapades och har fått 10 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hejsan undrar om det är någon som kan ge lite bra tips på micro hörlurar.
Kollade på shure e3c och e4c då ja bara sett bra betyg från dem, nått att föreslå?
h:cool:

använde just nu ett par sennheiser hd 595

http://www.dittpris.se/prices.x?cid=3&gid=291&sid=607&pid=69375&tab=specs

haft allt möjligt innan, senast ett par av phillips finaste hemmalurar, kommer faktiskt inte ihåg nummret på de... dessa är i samma liga, bara lite bättre ljud, men lite klenare bas.... sanslöst sköna och smidiga att ha runt halsen...

  • Medlem
  • International user
  • 2006-04-26 06:09

det är väl inga micro luar,,
jag har ett par shure e2c som ja trivs med,,

  • Medlem
  • 2006-04-26 11:49
Ursprungligen av troy100:

det är väl inga micro luar,,
jag har ett par shure e2c som ja trivs med,,

Jag med. De rekommenderas.

Har provat E3c, de har sjukt bättre ljud (i alla fall enligt mig, ljudbilden är helt annorluna mot E2c), men sämre passform (tycker jag nu i alla fall, har dock inte riktigt provat alla kuddar och tekniker)

Jag har shure e4c men dom jag säljer nu. Ljudet är det inget fel på men jag är ändå inte riktigt nöjd. Ska testa Ultimate Ears Super.Fi 5 istället, jag tror att dom är lite bättre faktiskt. Kolla på ebay där är allt en tusenlapp billiagare om du kommer undan VAT kostanaden.

wow, jag läste hörlurar i allmänhet, my bad... Rasmus, lite problem med koffeinet där kanske?

  • Oregistrerad
  • 2006-04-26 13:39

...och där blev Rasmus88s ålder väldig tydlig!

Rasmus88 är varnad. Hans beteende är inte acceptabelt. Håll en sansad ton i diskussionerna.

sorry FireWaia, ja hade lämnat datorn utan att logga ut

Är det någon som vet om shure e4c isolerar bakgrundsljud bättre än shure e3c :rolleyes:

  • Medlem
  • 2006-05-01 18:56
Ursprungligen av _Hall_:

Är det någon som vet om shure e4c isolerar bakgrundsljud bättre än shure e3c :rolleyes:

Med tanke på konstruktionen skulle jag kunna tänka mig att de är ganska lika. Men det behövs väl ändå inte mer? Man blir ju totalt döv från omvärlden när musiken är på.

1
Bevaka tråden