Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Är det lätt att ta bort IS????

Tråden skapades och har fått 12 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hej!

Jag har hört från flera personer att maninte kan ta bort sin IS ... är detta sant ??

Vad är IS?

IS=Invisible Shield (ett slags skydd man sätter på iPoden)

  • Medlem
  • 2006-05-01 17:21

Invisibleshield

  • Oregistrerad
  • 2006-05-01 19:50

man kan ta bort det när man vill, men man kan då inte sätta på det igen

jag har tagit bort min is vid ett par tillfällen och det har funkat bra att sätta tillbaka den igen !

  • Medlem
  • 2006-05-03 16:42

IS och bestskins är en plastfilm med klister på baksidan, detta klister försvinner inte om man tar bort filmen. Det går att ta bort och sätta på ett antal gånger om man t.ex. måste skicka ipoden på service och inte vill bli av med sin skyddsfilm.

  • Oregistrerad
  • 2006-05-03 16:56

så har jag för mig att det inte är

  • Medlem
  • 2006-05-03 19:04
Ursprungligen av Dava:

så har jag för mig att det inte är

Precis. Det är väl inget klister på IS?

Jag tog bort en IS från morsans nano, efte ratt den vart på i några veckor. Det gick bra att ta bort, var lite jobbigt att få bort de rester som det faktiskt lämnar kvar men det gick. Att återanvända den kan man bara glömma dock.

  • Medlem
  • 2006-05-03 22:45

Klister och klister, det är en klibbig sida och en icke-klibbig sida. Den klibbiga sidan går att återanvända, min bestskin funkar det för iallafall, jag antar att det är samma sak med IS (det e ju i praktiken samma skit).

  • Medlem
  • 2006-05-03 23:00

Kan dock tillägga att leker man strongman och försöker slita av den så riskerar man att inte kunna sätta på den igen. Dock fungerar det fint om man är fingerfärdig och lirkar av den snyggt och smidigt.

Ursprungligen av M1FFo:

Kan dock tillägga att leker man strongman och försöker slita av den så riskerar man att inte kunna sätta på den igen. Dock fungerar det fint om man är fingerfärdig och lirkar av den snyggt och smidigt.

Jävligt svårt att få av den snyggt och smidigt när den sitter som berget

Man kan ju inte direkt skrapa av den heller. Så det blir till att få upp en flärp och dra, och då snackar vi DRA. När man fått av den är den helt uttänjd..

1
Bevaka tråden