Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Ett skäl för mej att fundera på linux i min g5 (ja, när den stöds då) är att de skulle funka med divx i ipoden.
Alltså slippa konverteringen, någon kvalificerad gissning om hurvida det kommer att gå ?
Njae, men jag vet inte om det kommer funkar ändå, såvida filmerna inte från början är i 320x240. Men visst vore det grymt att bara kunna lägga över filmerna, och sedan köra dom via tv-out.
hm.. ja de kanske skulle vara ologiskt när jag tänker på det... :/
HAr du provat tv-ut eller? funderar på om det är värt o köpa en sån adapter, o va dom kostar naturligtvis
Ett skäl för mej att fundera på linux i min g5 (ja, när den stöds då) är att de skulle funka med divx i ipoden.
Alltså slippa konverteringen, någon kvalificerad gissning om hurvida det kommer att gå ?
Angående sladden så köpte jag också min på Kjell&Company. Funkat utan problem ända från början, iPoden är ju perfekt att kolla på Family Guy och annat tecknat från (upplösning är ju inget problem då tycker jag).