Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Bättre program än Videora

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Jag andvänder PQ DVD to iPod Video Converter när jag ska göra filmer till ipoden. Den kan ta direkt fråndvd till mp4 och få med undertexter om man vill. Klarar av avi också. Lägger gärna ut en guid om ni vill

skulle vara superbt om du kunde fixa en guide

Ok
Guide var det.

ladda hem PQ DVD to iPod Video Converter från http://www.pqdvd.com/download/pqdvd_ipod.exe

Instalera.

öppna programmet

om du redan har en DVD film i datorn så kommer den att starta automatiskt. Annars stoppar du i en och väljer knappen ''open'' och sedan ''open dvd''

du kan också välja att öppna någon anna fil ex .avi. Då tar du ''open'' och sedan ''open file'

Välj output filename och location på knappen file.

Om du har menyer på filmen så kommer de komma upp först och om du vill ha undertexter väljer du dem där

om du inte har någon meny på filmen så startar den automatiskt då kan du välja undertexter i ''Options''
''subpicture''

när ''filmen'' nu har startat klickar du på knappen ''Record it'' och inspelningen från din fil till mp4 tar sin början.

sedan är det bara att öppna med itunes och lägga över filmen

Njut

PM:a mig om ni behäver SAKER / hjälp för att få igång programmet
Om ni tycker at det suger att det kostar.......KONTAKTA MIG

hoppas att guiden funkar

  • Medlem
  • 2006-06-23 11:25

fan va coolt! måste jag pröva! verkar ju hur grymt som helst ju

hoppas att det funkar för alla

  • Medlem
  • Torsby
  • 2006-07-08 16:12

Tråden har rensats från ej tillåtna inlägg. Diskussioner kring piratkopiering är INTE tillåtet på iPod.se och kan i längden leda till utestängning från forumet.

1
Bevaka tråden