Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

massa strul

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • 2006-04-21 13:33

jag kör med en 3G 20 Gb och häromdagen inträffade något otrevligt. gick med den på jobbet när det plötsligt blev tyst i lurarna. plockade upp denur fickan, ser att displayen är som den ska men låt-tiden räknas inte. o dessutom reagerar den inte när man trycker på knapparna. efter nån timma eller så så reagerar den igen. men om man då vill lyssna på låtarna så blir det på samma sätt.

nån som har nån aning om vad det kan vara för fel? man hör discen snurra där inne, när låten e slut (vilket antingen går fortare eller långsammare än normalt) byter den låt. inte alltid i nummerordning, men ändå...

• Medlem
  • Torsby
  • 2006-04-25 00:36

Gör en soft reset - håll inne play/pause och menu tills Apple-loggan kommer fram.

• Medlem
  • 2006-05-04 18:07

Jag tog med den till Machuset i Borås där dom konstaterade att hårddisken hade gett upp....

• Medlem
  • Torsby
  • 2006-05-04 22:05

Aj då - så illa!

• Medlem
  • 2006-05-08 10:44

Jepp
Dom snacka nåt om att jag kunde formatera discen o hålla på. Men hur gör man det om datorn inte ens hittar den lilla maskinen?
När jag väl hade formaterat den kunde jag kika in till Machuset igen så skulle dom återigen göra den till en Ipod
....men där är vi inte än, haha

1
Bevaka tråden