Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Låtarna vill inte överföras från iTunes till iPoden

Tråden skapades och har fått 9 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hej

Problemet är att jag inte kan överföra låtarna som ligger i spellistorna i iTunes till iPoden, den vill inte uppdatera låtararna så de kommer in på iPoden.. Jag har uppdaterat allt jag kan uppdatera, men problemet återstår. Vad finns att göra? :eek:

Ny användare?
Operativsystem?
Nåt felmeddelande?
Provat Autosynk på/av?

Jag har gjort reset på den ett antal gr, ominstallerat iTunes. Inget felmeddelande, ingenting. Bara vill inte börja uppdatera låtarna ifrån de nya spellistorna så de kommer in i iPoden :S

Reset? Det är bara som att starta om den, det löser inte alla problem. Prova att återställa den helt med Apples senaste uppdaterare
http://www.apple.com/ipod/download/

Har jag också gjort tre gånger :/ Hjälper inte det heller

Men vilken sida är det jag ska in på om jag vill ladda ner där man kan välja om man vill uppdatera iPoden eller om jag vill göra en total återställning?

Då kan du inte ha kört Apples uppdaterare som du säger du gjort tre gånger.
För det är i samma mjukvara, det är bara två knappar att välja på, Uppdatera eller Återställ.

Men det är ju det som är så konstigt, för att jag kan ladda ner den där setupen på den sidan, hur många gånger som helst. Och installationen börjar, men sedan får jag inte upp själva saken där det finns alternativen att antingen uppdatera eller återställa. Den fick jag bara hem första gången jag ladda ner den, men de andra gångerna har den börjat installera men sedan inte fortsatt.

Men, alltså kör samma program igen, den borde ligga (under förutsättning att du kör Windows) under Startmenyn-->iPod-->iPoduppdateraren [datum]
Du behöver alltså inte aldda hem filen igen och igen. Själva inställningen för att uppdatera iPoden hittar du under Redigera-->Inställningar-->iTunes. Prova att slå på/av där.

Nu kanske jag har postat ett inlägg med grejer som du redan visste, problemet var att jag inte riktigt förstod vad problemet var från dina inlägg ovan.
Hoppas du får ordning på det hela!

Tack, det var jätte bra svar.. dock problem. När jag skulle in på iPodsuppdateringarna får jag fram " iPod hanterade internt fel " sen stängs rutan ner, vad finns mer att göra?

1
Bevaka tråden