Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Docka eller Högtalare??

Tråden skapades och har fått 7 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hej jag har en fråga här jag vill ha Ipod hifi men den kostar ca3500,Jag tänkte då om det var bättre att köpa universal dock istället med en fjärr.:confused: Jag vill veta vad kan jag göra med en dockstation mer än att koppla in den i datron,koppla in den i stereon?.Jag har ett fodral på min nano(Hardcasenano).så måtten blir då längden blir 9cm,bredden på framsidan blir 4,4cm och vid hörlurs och usb-kontakten4,2cm och 1cm.Jag undrar om det finns svarta dockstationer för min nano är svart så jag skulle helst vilja ha den i svart.Jag vet att jag såg i en tråd att nån hade tatt en bild på sin dockstaion som han hade gjort svart.

  • Medlem
  • International user
  • 2006-05-14 20:57

du kan koppla den till tvn och visa bilder på tvn kräver en speciell sladd.

vad kostar en sån?.

  • Medlem
  • International user
  • 2006-05-14 22:44

sladden? den kostar 175:-

Ursprungligen av Alleman:

Hej jag har en fråga här jag vill ha Ipod hifi men den kostar ca3500,Jag tänkte då om det var bättre att köpa universal dock istället med en fjärr.:confused: Jag vill veta vad kan jag göra med en dockstation mer än att koppla in den i datron,koppla in den i stereon?.Jag har ett fodral på min nano(Hardcasenano).så måtten blir då längden blir 9cm,bredden på framsidan blir 4,4cm och vid hörlurs och usb-kontakten4,2cm och 1cm.Jag undrar om det finns svarta dockstationer för min nano är svart så jag skulle helst vilja ha den i svart.Jag vet att jag såg i en tråd att nån hade tatt en bild på sin dockstaion som han hade gjort svart.

Om du bara vill koppla den till en streeo kan du köpa en 3,5 mm till 2*RCA på Chlas Olsson och stoppa in i stereon, det fungerar utmärkt, och är avsevärt billigare, min sladd kostade 79 kr tror jag

1.Behöver jag en docka att koppla den med stereon?,2.Kan man bara köpa en sån kabel och koppla in den med hörlursuttaget på nano och sen spela??.

  • Medlem
  • International user
  • 2006-05-15 17:21

du behöver inte en docka fast det är en line out port på dockan, det blir bättre ljud (högre) om du kör via line our porten till högtalarna en via hörlursuttaget

  • Medlem
  • 2006-05-15 18:05

men jag har för mig att det inte går och visa bilder mm på tv med nano ?

1
Bevaka tråden