Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Var kan jag köpa en ipod mini pä nätet?

Tråden skapades och har fått 10 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • 2006-05-03 18:27

Hej! Jag försöker hitta nån svensk internet butik som kanske har nån ipod mini kvar nån, tips? jag vill inte handla på blocket för jag blev nyss blåst av en kille på 500 spänn, tradera vill jag heller inte handla på...:( Nån som vet?

  • Medlem
  • International user
  • 2006-05-03 19:41

tror inte att det finns någon affär som har kvar dom,
det enda är väl blocket eller köpa en nano.

https://thorn.se/ kan ha några,, det finns med på deras hemsida, det står inget om de är slutsålda

  • Medlem
  • 2006-05-03 20:20

Men det blir något konstigt då man ska bekräfta, Sidan kan inte visas ungefär :S

  • Medlem
  • 2006-05-03 21:29

alltså bekräfta ordern, inte bra :S

Varför vill du ha just en mini ? Har själv en sådan men är avundsjuk på alla nanoägare.

Det är väl enda chansen, att köpa av en nanoavundsjuk miniägare. Inte av mig, jag vill hellre ha en till mini än en ny nano.

  • Medlem
  • Köping
  • 2006-05-05 16:56

ENL pricerunner så hade dessa Ipod Mini kvar 2'a maj..
RIng o kolla om de kan skicka till en siba butik närmre dig?

SIBA Backaplan Butik
Priset är insamlat i fysisk butik 1890 kr
2006-05-02 Hämtas i butik

  • Medlem
  • 2006-05-17 16:51

Okej, men jag har beställt från thorn.se dom hade kvar hehe men hallå, ipoden har charm, de har inte nano. tkr jag iaf

Jag såg en iPod Mini Grön 6 GB inne på Fields i Köpenhamn igår!! Sista exet hade de kvar inne på Expert 1799 Dkk (Vilket är ca 2100 SEK) Rätt prisvärt ändå.....!!

Med tanke på att den är sprillans ny (Eller ja ny och ny) och 1 års garanti

Så för er som bor nära Köpenhamn eller Malmö och vill ha en Mini som är grön och med 6 GB och har 2200 kr och hosta upp så bör ni ju sticka in och slåss om den jag frågade om dem haft den länge, ja svarade tjejen i butiken och sa att den blir aldrig såld, eftersom nanon är så populär

Du kan få köpa min gröna Mini, använder den inte längre (knappt aldrig). Första generationens dock så den har bara 4gb minne och runt 7 timmars reell batteritid. Det medföljer iofs en radiosändare från griffin, vad den nu heter...iTravel eller nåt sånt.
Det finns en eller två repor på baksidan också, men den är ograverad.

Nämn ditt pris.

EDIT: iTrip Mini var det ja!

  • Medlem
  • 2006-05-23 12:27

gå på en panbanksauktion. har inte köpt nån så själv men har hört att dom går för runt 1000.

1
Bevaka tråden