Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Min nano vill inte ladda sig!!!!!!!!!

Tråden skapades och har fått 11 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

hej ,
nu är det så att min nano har suttit i datorn och laddat hela dagen
men inte blivit det minsta laddad.:eek:
detta har aldrig hänt innan!
jag förstår inte vad som kan vara fel.
Det är inte så att jag inte har några sladdar i ordentligt för det har jag !
snälla kan någon svara!?
Vad är det som är fel och vad ska jag göra åt det !?

• Medlem
  • Nacka
  • 2006-03-19 23:32

Hur gamal är den?
Har batteriet verit dåligt förut?
Visas laddar-symbolen på displayen när du laddar den?
Hur urladdat va batteriet när du började ladda den?

1 och en halv månad bara :S så därför förstår jag inte varför den gör som den gör.
nej aldrig.. jag har precis laddat den så många gånger så den nått den maximala batteritiden skulle jag tro..
jaaa den visar laddar symbolen!
nästan urladdat. det var en liten liten röd sträng kvar.

så gjorde min med lämnade in den o fick en ny efter 1 dag!

men jag har köpt den på nätet, men tror ni det går ändå? att lämna in den o få en ny allså..?

Garanti gäller det du köper över nätet också.

Samma problem

Hade exakt samma problem, min var köpt över nätet. 1mån gammal. Fick en ny efter 3 dar. Grymt bra service!

• Medlem
  • 2006-05-09 16:51
Ursprungligen av Stefansoderlund:

Hade exakt samma problem, min var köpt över nätet. 1mån gammal. Fick en ny efter 3 dar. Grymt bra service!

samma problem med min ,,lämna in den bara

• Medlem
  • Lund
  • 2006-03-21 13:18

jag hade ungefär samma problem.. men min blev stendöd efter en liten stund med.., jag provade med allt, men inget fungerade. nu har min nano varit borta i snrt mer än 3 månader.. Kass sevice säger jag ! :S

• Oregistrerad
  • 2006-05-24 00:24
Ursprungligen av arshia:

jag hade ungefär samma problem.. men min blev stendöd efter en liten stund med.., jag provade med allt, men inget fungerade. nu har min nano varit borta i snrt mer än 3 månader.. Kass sevice säger jag ! :S

Och jag antar du ar ringt och fragat vad som hander?
Om inte gor det imorrn....

Ny efter 3 dagar!? Min Mini var borta i typ 3 veckor...

har samma problem. Batteriet blev helt utladdat en gång, och då kom en symbol upp som sa att man skulle kontakta support. Nu när jag laddar den är skärmen svartvit, laddningssymbolen pytteliten och sitter uppe i hörnet. Läste att den gjorde så om batteriet var helt urladdat och det verkade ju lugnt. Men nu trots att man laddar nanon över 5 timmar så har den fortf inte laddats. Ska jag också lämna in den?

1
Bevaka tråden