Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Va Fasen?!

Tråden skapades och har fått 10 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Har haft min iPod Video i några månader nu och nu är den helkonstig. När jag startar iTunes så kommer det fram en ruta nere till höger där det står som den bifogade filen visar. Jag har hittat det programmet och kört det men det verkar inte göra någon skillnad. Nåt sätt så att man kan formatera iPoden till fabriksinställningarna?
Jag kan inte lägga in några låtar eller något. Hjälp mig!!!
tack på förhand

Kan även tilläggas att jag installerat om iTunes.

Länken funkar ju inte?

http://tinyurl.com/gjv8q
är samma sida.

Verkar som om apple.com ligger nere helt o hållet. Typiskt när man för enm gångs skulle ska dit.

För mig funkar båda länkarna?

Okay mycket konstigt.. kan nån berätta vad man hittar där inne då, eftersom jag inte kommer in.
Vore schysst isf

Okej, såhär står det:

Citat:

iPod: What to do if Windows displays an "itunes.exe - Corrupt File" message

If Windows has difficulty reading information off iPod or iPod shuffle, it may display a message from the System Tray, indicating there's a corrupt file and to please run the Chkdsk utility.

[Här visar de bilden som du bifogade, fast på engelska (orkar inte lägga in den ^^)]

We recommend using the latest iPod Updater to restore iPod because this will address the file system issue and will also defragment the iPod drive. Although you can use the Chkdsk utility to fix file system errors on the drive mapped to iPod, Chkdsk will not defragment the drive.

Warning: The restore process cannot be undone. All of your songs and files will be deleted. Always make a backup of your important data.

Tip: Make sure you always eject iPod properly and that you wait for the orange light to stop blinking before disconnecting iPod shuffle. Click here to learn more about iPod shuffle status lights.

This issue may be more likely to occur on iPod shuffle if iPod shuffle's file system has become heavily fragmented. A restore will eliminate fragmentation. Chkdsk will not.

Hoppas att det löser sig för dig

tackar så mycket... kunde inte klicka på länken iPod Updater men på Chkdsk utility gick det fint...

tack tack

Kan säga att jag tror problemet löste sig. har nu kunnat öppna iTunes utan att rutan kommer upp.
Tack så mycket för hjälpen!

1
Bevaka tråden