Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Hej!
Idag när jag skulle sätta på ipoden så funkade det itne när jag tryckte på knapparna :S
saken är att jag har itne tappat det (brukade hända längesen) men sen idag när ja satt på den så hände det inget....bara när jag sätter på laddaren då funkar det...och om jag nu ahr garanti och måste lämna in den, måste jag betala då ?
vet att att det finns liknande trådar, men det skulle va bra om ni svara
Jag hade också så förut (fast på min förra mini 1G), det löste sig efter ett tag när jag inte använt den. Prova som sagt att koppla in den i datorn och återställa den, alternativt uppdatera programvaran.
Jag hade också så förut (fast på min förra mini 1G), det löste sig efter ett tag när jag inte använt den. Prova som sagt att koppla in den i datorn och återställa den, alternativt uppdatera programvaran.
jag ahr gjort exakt som ni sa men min ipod knapparna fungerar fortfarande inte :S
bara om man trycker på Menu + mitten knappen så händer det nått, men när man ska scrolla eller trycka på nått knapp såå händer dte inget...fast jag ser att hela ipoden funkar perfekt..