Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Flytta låtar från iPod:en till datorn?

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • 2006-06-01 18:27

Går inte det att flytta över låtar från ipoden till datorn? :/ Testade att dra över filarna till en mapp på hårddisken, men det händer ingenting. Måste man göra något speciellt, eller går det inte att göra detta helt enkelt? Verkar lite skumt isåfall ....

det går inte dra filer från itunes till datorn... men sök i forumet efter yamipod eller eghpod så hittar du svar...

Ursprungligen av ikouchu:

det går inte dra filer från itunes till datorn...

Varför ska du dra filer från iTunes till datorn? Dom ligger ju redan i datorn.
Som sagt, att dra låtar från iPoden till datorn, så är det det programmen "yamipod" eller "anapod" som lämpar sig bäst för detta.

• Medlem
  • 2006-06-02 00:45

daniels: du verkar kunna det mesta, vill du bli min personliga ipod instruktör? hehe
Måste nog fixa de där programmen, synd bara att jag har sån kass dator :/ Skulle ju vara smidigt att kunna göra det annars

Ursprungligen av pasha:

daniels: du verkar kunna det mesta, vill du bli min personliga ipod instruktör? hehe
Måste nog fixa de där programmen, synd bara att jag har sån kass dator :/ Skulle ju vara smidigt att kunna göra det annars

Tror inte dessa programmen kräver den absolut senaste datorn, men den ska kanske helst inte vara från 1827... typ
Angående personlig assistent! Dagens samhälle är inte gratis vet'u.
Med en liten peng för några timmars utbildning så kan vi nog ordna det
Uttnyttja annars manualen eller Apples kundservice.

• Medlem
  • 2006-06-02 22:13
Ursprungligen av daniels:

Tror inte dessa programmen kräver den absolut senaste datorn, men den ska kanske helst inte vara från 1827... typ
Angående personlig assistent! Dagens samhälle är inte gratis vet'u.
Med en liten peng för några timmars utbildning så kan vi nog ordna det
Uttnyttja annars manualen eller Apples kundservice.

Hehe, smart Men nä, jag klarar mig nog

Förresten, någon här som vet om det går att ta bort låtar direkt i ipoden? Gillar inte manualer och grejor

• Medlem
  • International user
  • 2006-06-02 22:14

nej du måste koppla den till en dator om du vill ta bort låtar

1
Bevaka tråden