Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Skydd till ipod nano?

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • 2006-06-02 11:11

Hej!
Jag läste en nyhet på första sidan och såg att man skulle få med ett skydd när man köpte ipod nano, men så var inte fallet när jag köpte min. Jag köpte den för ca 2-3 veckor sedan och jag fick inte med något skydd.

Detta fick jag med
Ipod Nano
Hörlurar
CD
Klistermärken
Och någon vit liken sak typ "dockstation".

Hur gör jag för att få fodralet :*(

Köpte från intropris.se

Du kan ju testa att maila Apple, men jag tror inte dom skickar ut ett till dig

  • Medlem
  • 2006-06-02 11:48

Men jag surfar runt på hela deras sida men kan inte hitta någon mail adress alls ju. Kan du ge mig ?

Ursprungligen av EeeZ:

Men jag surfar runt på hela deras sida men kan inte hitta någon mail adress alls ju. Kan du ge mig ?

Det finns bara formulär du kan skicka till dom om önskemål, förbättringar etc. Inte säkert att dom svarar personligen på mailet.
Säkrast är att ringa kundservice och kolla läget. Nr: 020-120 99 71

  • Medlem
  • 2006-06-02 12:51

Problem löst.

Citerar ur ett forum där jag rekommenderade intropis.se

"Ja, jag köpte en ipod nano för ca 3-4 veckor sedan och allt var frid och fröjd. Snabb leverans och billigt (2 dagar).

Idag läst jag på ipod.se att man fick med ett sorts fodral när man beställde ipoden men så var inte fallet hos mig. Jag tog därför kontakt med apple support och de berättade för mig att jag hade fått en gammal modell (spelar ingen roll, den är oanvänd och funkar perfa).

Jag ringde intropris.se och berättade hur de låg till. De sa att de hade en stor omsättning när det gäller ipods att de ligger max 1 vecka hos de. Han sa även att det kan vara möjligt. Problemet löstes iallafall, han sa att han trodde att de hade sådana lösa så jag fick mitt lilla skydd tillslut. De kommer skicka det och nu väntar jag ivrigt på det.

Mycket bra support intropris.se!
Det är sådant här som gör mig glad!"

1
Bevaka tråden