Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

behöver hjälp med ipod krångel!

Tråden skapades och har fått 1 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

hej
idag när jag satt på bussen och lyssnade på min ipod hängde den sig, försökte då starta om den men det gick inte (gick alltså inte att få ut ur det hängda läget på något sätt jag vet om iaf). när jag sedan kom hem för att kolla till ipoden var den väldigt varm, och skärmen var lite rödaktig, efter ett tag stängde den av sig. när jag nu trycker på någon knapp kommer äpplet upp och sedan ikonen med den ledsna ipoden. har försökt starta om den, fått tillbaks den till fabriksinställningar och anslutit till datorns (mac) firewire uttag. samma sak händer hur jag än gör, först äpple och sedan den ledsa ipod ikonen. garantin gick ut för ca ett halvår sedan, och jag antar att ipoden inte räknas som tillbehör på min powerbook apple care. någon som varit med om liknande eller vet om det går att göra något för att rädda den?

mvh jesper

  • Oregistrerad
  • 2006-06-04 09:48

Aven om du ar utanfor garantin, sa hade jag ringt till Apple.
Har du tur, sa ger dom dig reparation. Aven om det inte ar vanligt gissar jag, sa finns det ju en chans.

1
Bevaka tråden