Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Vad skiljer v1.0 från v1.1 ?

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Jag har, som många andra, råkat ut för problemet att vissa av mina filmer funkar fint i 30 sekunder, och sen stannar dom till en liten stund och fortsätter sen, fast utan ljud.
Vad som avgör att vissa filmer funkar och andra inte har jag ingen aning om. Nån annan kanske vet ?

Hur som helst läste jag att lösningen ska vara att nedgradera från version 1.1 till version 1.0.
Så jag undrar nu, vad förlorar jag om jag nedgraderar? finns det nån anledning att INTE ha version 1.0 ?

Kanske ta en titt i redan skrivna trådar?

Du jag har surfat runt på det här forumet i fyra dagar nu, och då främst i den här delen av forumet.
Har inte sett något om skillnaden mellan versionerna, men däremot har jag märkt att varannan tråd besvaras på samma vis som du besvarade den här, så oroa dig inte, jag skrev inte inlägget utan att ha gjort efterforskningar.
Har sökt på v 10, v 11, versioner, skillnader m.m. utan något givande resultat.
Någon som har nåt mer konstruktivt svar?

Jag tror att den enda skillnaden är några buggfixar och volymspärren.

• Medlem
  • 2006-06-19 11:46

Sen finns skillnaden att om du håller in menu-knappen så kommer du ut till huvudmenyn istället för att ipoden släcks.

Tycker det är lite snålt av Apple att inte skriva ut vad de har fixat i sina uppdateringar...

1
Bevaka tråden