Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

överföring tömmer batteriet!

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

mitt problem är när jag för över låtar till den så töms batteriet på mindre än 15 minuter även när den är full laddad, jag använder xp och usb 2.0. har en 3g 15gb ipod. och köpt fullverison av Anapod. jag har ett nytt batteri 1100mAh på väg. men det borde inte bli så iaf . så om nån har några tips vore det snällt.
Mvh Hampus

Jag har en 4g 20 gig iPod och den gör precis likadant när jag kopplar den till datorn. Jag har också ganska nyutbytt batteri.

Ursprungligen av taikonaut:

Från: Stockholm

Fekk! jag har inte ens bytt batteri än mne så här ska det banne mig inte vara. asså jag hinner inte ens lägga in 4 hela album. men du on du é från närke så kanske vi kan hjälpas åt?

  • Medlem
  • Torsby
  • 2006-06-18 19:06

Vet inte hur det var med 4G, men 3G fick ju ingen ström genom usb-porten, utan krävde Firewire för det. Men det borde förstås gå att föra över fler låtar innan batteriet ger upp.

Hur länge håller era batterier när ni spelar musik?

ungefär 3-4 timmar skulle jag tro min ligger på

Min iPod har gått att ladda i datorn (USB) förr i världen. Min aktuella batteritid skulle jag säga låg på runt 10 timmar +.
(G4)

1
Bevaka tråden