Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Inget händer, problem med iTunes

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Tjena. Har en kompis som har en Ipod Pohto, 20gb. Nu när han ska koppla den till datorn genom usb och har redan innan iTunes uppet händer verkligen inget! Det kommer inte upp på iTunes och dator reagerar inte. Ska han formatera om eller vad är felet? Den laddas men inget mer. Hade varit mycket snällt med så många svar som möjligt:)
Tack.

  • Oregistrerad
  • 2006-05-25 02:37

ominstallera windows brukar losa det.

Du kan felsoka filer med. Men det ar ett windows problem, sa snabbast ar att installera om windows.
Finns satt o losa det. Leta runt pa apples support sidor o sok efter problemet. Du hittar 5+ artiklar om just ditt problem

  • Medlem
  • Torsby
  • 2006-05-25 09:28

Det var väl lite väl drastiskt... installera om Windows?

Jeppe_fbg, har du testat flera portar på datorn, är det lika på alla? Fungerar iPoden som den ska i andra datorer? Fungerar andra usb-prylar som dom ska när du kopplar dem till samma portar?

Jag har samma problem nästan, men datorn känner av min ipod när jag kopplat in den, så startas itunes, men ipoden kopplar då ner. detta är verkligen konstigt, någon som vet varför?

1
Bevaka tråden