Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

det har med bluetooth, ipod och mobiltelefoni

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

hej.

fick just ett mail fran en butik som saljer mobiltelefoner. kollade ovanligt nog in erbjudandet o laste att den har bluetooth.
da borjade jag fundera pa man kan satta pa en bluetoothsandare pa sin ipod och lyssna pa musiken via mobiltelefonens bluetoothmottagare genom hands-free.

alskar nar man kan synca olika grjer och att allting blir mer o mer kompatibelt.

den langa varianten ar att kora med itrip och lyssna pa radion pa mobilen, men det kanns kanske mer vart att investera i en mobil med bluetooth an radio.

share your knowledge now please.

Varför göra livet struligare än nödvändigt!
Köp en lur med bluetooth och radio för all del, det är väl fint att ha! Men varför i hela friden koppla vidare till luren när iPoden ju de facto är bland det bästa som finns vad gäller portabelt ljud?
Bestäm dig liksom! Hur svårt vill man ha det?

• Oregistrerad
  • 2006-07-12 09:01

Jag är inne på samma spår, fast tvärtom! Precis som Simpanovic säger är det ju iPoden jag vill lyssna på, inte telefonen.

Jag skulle vilja se ett bluetooth-tillbehör till min iPod G5 som gör det möjligt att styra iPoden från min telefon. Om iPoden dessutom kunde pausa automatiskt när det ringde vore det toppen! Jag sitter ofta på pendeltåget och lyssnar på min iPod och läser mail på telefonen samtidigt, om jag då kunde styra iPoden från telefonen vore det ju toppen!

Jag kan ju redan styra iTunes från telefonen över bluetooth, nu saknar jag bara en bluetooth-sändare/mottagare att plugga in i iPoden så vore allt toppen! Batteritiden blir säkert lidande men det kan det kanske vara värt?

• Oregistrerad
  • 2006-07-12 09:15

Nu hittade jag den här: Macoteket - NaviPlay Bluetooth iPod Stereo Kit Det är nästan rätt men jag skulle som sagt vilja styra min iPod från telefonen också...

1
Bevaka tråden