Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Alarmklocka?

Tråden skapades och har fått 10 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hörde på ett annat forum attd et tydligen skulle finnas på "nyare ipods" jag har en 60gb video och jag har inte märkt nåt sånt? skitsnack eller sanning?

och hur få fram det isåfall?

Jag har det, om det är det.. Jag går in på Tillbehör -> Klocka -> Välj sveriges tid/klocka -> Alarm

Om det är det du menar :/ :S

  • Medlem
  • Torsby
  • 2006-05-30 16:08

Alarmklockan har väl funnits länge...?

Men? Vafan? Det betyder alltså att man måste koppla den till stereon eller liknande för att höra skiten?

Ursprungligen av Simpanovic:

Men? Vafan? Det betyder alltså att man måste koppla den till stereon eller liknande för att höra skiten?

Undrar detsamma.

Eller ha på högsta volymen och ett par schyssta hörlurar.

  • Medlem
  • 2006-06-21 01:37

Eller så kör ni med Pip, dock låter det inte särskillt högt, så man lär inte vakna eller reagera om det är mycket ljud omkring.

Ursprungligen av Muppo:

Eller så kör ni med Pip, dock låter det inte särskillt högt, så man lär inte vakna eller reagera om det är mycket ljud omkring.

Provade larmet nyss, satt i kanske 5 minuter innan jag fatta att det var ipoden som pep kunde svära på att ljudet kom från köket. Men jag tror inte man vaknar utav det ljudet iallafall.

  • Medlem
  • 2006-06-22 11:56

men måste man ha ipoden på då för att den ska larma eller? I så fall är det ju värdelöst..

  • Medlem
  • 2006-06-22 12:20

Självklart behöver den inte vara på.

  • Medlem
  • 2006-06-23 11:22
Ursprungligen av Muppo:

Självklart behöver den inte vara på.

vilken tur! Vart lite orolig där

1
Bevaka tråden