Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Vad händer med iPoden vid formattering av datorn?

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • 2006-06-27 11:44

det är nu så att min dator måste formateras, och jag bara undrar vad som händer med ipoden då? alltså.. försvinner alla mina låtar? försvinner allt på hela ipoden? har sökt hittade ingen tråd som denna.. jag vet ju att jag måste installera om iTunes ju.. men när man installerar iTunes så skulle man ju skriva in sitt serie nr som står bak på ipoden.. funkar samma serie nr igen? tacksam för svar.

• Medlem
  • Norrköping
  • 2006-06-27 14:51

Bara för att du formaterar datorn så försvinner ju inte låtarna på din iPod. Glöm dock inte att ställa om till manuell uppdatering av iPoden när du installerat itunes, för annars så försvinner låtarna när du kopplar in den.

Ja samma serienummer fungerar igen, det är inte samma idioti där som med windows xp nycklar.

• Medlem
  • 2006-06-27 17:20
Ursprungligen av wrls:

Bara för att du formaterar datorn så försvinner ju inte låtarna på din iPod. Glöm dock inte att ställa om till manuell uppdatering av iPoden när du installerat itunes, för annars så försvinner låtarna när du kopplar in den.

Ja samma serienummer fungerar igen, det är inte samma idioti där som med windows xp nycklar.

okej tack :rolleyes:

• Medlem
  • Torsby
  • 2006-06-27 22:24

Jag har bytt rubrik på tråden - "Hjääääääääääääääälp!" är inte direkt beskrivande... :rolleyes:

• Medlem
  • 2006-06-28 15:27
Ursprungligen av Spyder:

Jag har bytt rubrik på tråden - "Hjääääääääääääääälp!" är inte direkt beskrivande... :rolleyes:

haha bra kom ej på någon bra rubrik :rolleyes:

1
Bevaka tråden