Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Hur vet man om iPod har laddad i 3 timmar?

Tråden skapades och har fått 10 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hur vet man om iPod har laddad i 3 timmar?

Kolla klockan?

Är de ända sättet?
OM man överladdar den händer de nått?

Fick du inte med manual med din iPod eller?

Ursprungligen av JesusOfSuburbia:

Fick du inte med manual med din iPod eller?

Jo, men inte på svenska. Fick bara på norska och finska.

Ursprungligen av Spyder:

Det är ingen risk att du överladdar batteriet. Laddningen avslutas när batteriet är fullt.

Det har aldrig hänt mig. När min har laddat klar står de fortfarande "Koppla inte bort"

• Medlem
  • Torsby
  • 2006-06-28 19:11

Det är ingen risk att du överladdar batteriet. Laddningen avslutas när batteriet är fullt.

• Medlem
  • International user
  • 2006-06-28 20:39

ja men tryck på koppla bort i iTunes, så står det laddar eller laddat på skärmen
står det laddat så har den laddat klart

Ursprungligen av troy100:

ja men tryck på koppla bort i iTunes, så står det laddar eller laddat på skärmen
står det laddat så har den laddat klart

När jag gör så där står det inte. Jag kommer bara fram till menyn där man kan välja vad man vill göra. T.ex. Musik, tillbhöer och sånt.

• Oregistrerad
  • 2006-06-29 16:15
Ursprungligen av TurkeLLi:

När jag gör så där står det inte. Jag kommer bara fram till menyn där man kan välja vad man vill göra. T.ex. Musik, tillbhöer och sånt.

Testa stänga av iPoden när du är i det läget

Att man inte ska koppla loss iPoden har ingenting som helst med batteriet att göra!
Det är bara att du antagligen uppdaterar spåren på den eller så har du den i hårddiskläget.
För att se om den laddar så kollar man uppe i det högra hörnet där man har batteriindikatorn är det en liten "blixt" och mätaren rör sig fram och tillbaka så laddar den. Men som sagt så behöver du nog inte oroa dig för att överladda batteriet. Det låter mer som när uppladdningsbara batteriet var nytt och man skulle inte överladda eller ladda på ett inte urladdat batteri. (SÅ ÄR DET INTE NU): DET ÄR BARA ATT RYCKA UR KONTAKTEN!

Ursprungligen av taikonaut:

Att man inte ska koppla loss iPoden har ingenting som helst med batteriet att göra!
Det är bara att du antagligen uppdaterar spåren på den eller så har du den i hårddiskläget.
För att se om den laddar så kollar man uppe i det högra hörnet där man har batteriindikatorn är det en liten "blixt" och mätaren rör sig fram och tillbaka så laddar den. Men som sagt så behöver du nog inte oroa dig för att överladda batteriet. Det låter mer som när uppladdningsbara batteriet var nytt och man skulle inte överladda eller ladda på ett inte urladdat batteri. (SÅ ÄR DET INTE NU): DET ÄR BARA ATT RYCKA UR KONTAKTEN!

Okej, när jag överladdade min förra mp3 så blev batterin dåligare. De därför jag undra
Men tack för hjälpen.

1
Bevaka tråden