Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

konstigt fel i iPoden

Tråden skapades och har fått 1 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hej, jag vet inte om det här är rätt tråd att vända sig till, men jag har ett allvarligt problem.

Jag har en ipod video 30 gb.

Det är så att när man spelar en låt/ljudbok står det ju längst ner volym/hur långt som spelats/hastighet/bildmaterial/ med mera. alltså funktioner man bläddrar mellan.

men det är så att för mig står det nu på malla dessa funktioner hastighet- normal. det är alltså omöjligt för mig att se var i låten jag befinner mig eller se bildmaterialen på helbild..

Detär knasigt, är det någon som vet vad jag kan göra eller har råkat ut för detta?

Jag har fått precis samma fel som dig på min ipod 60gb. När jag spelar en låt så ser jag bara det där betygsystemet. Vad jag än trycker, jag kan alltså inte se vart i låten jag befinner mig eller hur hög volymen är. Dock kan jag spola och höja volymen, men jag ser inte hur högt det blir eller vart i låten jag spolar. Det enda jag ser är betygsystemet. Men det kan jag inte ändra heller, det är alltid 0 stjärnor där. Nån som vet hur man kan fixa till detta?

1
Bevaka tråden