Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Kan alla filer konverteras i Videora?

Tråden skapades och har fått 7 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Jag undrar om man kan konvertera vilken fil man vill i Videora.. Jag skulle konvertera en filmfil direkt från en CD-skiva och filen hette AVSEQ01. Konverteringen gick på 5 sekunder och man såg inte ens den procentuella nedladdningen.. Först stod det bara Starting Job sedan efter ett par sekunder stod det Transcode complete och sedan när jag öppnade filen hördes bara ett bullrande ljud.. Ingen film och bara ett konstigt ljud, så jag undrar om man kan ladda ned alla sorters filer?
Tack!

  • Oregistrerad
  • 2006-06-30 15:02

windows media player videofiler fungerar inte att göra om till mpeg4 filer i videora, inte för mig iaf. vet inte varför.

  • Medlem
  • 2006-07-02 10:39

VOB-filer går inte att konvertera.

  • Oregistrerad
  • 2006-07-11 20:49

kirre

kan man använda avi? man ser att den omformateras men jag hittar inte filen

Om du har PC..

Öppna utforskaren > Den Här Datorn > Lokal Disk (:C) > Program > VideoraiPodConverter > Videos Och där hittar du den. ^_^

  • Oregistrerad
  • 2006-07-14 18:12

men när ja går in där e hela mappen tom... man ser filen medans man omformaterar filen men när den e klar försvinner den.

  • Medlem
  • 2006-07-15 00:24
Ursprungligen av sommiz:

Jag undrar om man kan konvertera vilken fil man vill i Videora.. Jag skulle konvertera en filmfil direkt från en CD-skiva och filen hette AVSEQ01. Konverteringen gick på 5 sekunder och man såg inte ens den procentuella nedladdningen.. Först stod det bara Starting Job sedan efter ett par sekunder stod det Transcode complete och sedan när jag öppnade filen hördes bara ett bullrande ljud.. Ingen film och bara ett konstigt ljud, så jag undrar om man kan ladda ned alla sorters filer?
Tack!

Ta reda på vilken codec du har, eller rättare sagt vilken filmen kräver. Ladda hem den. Hett tips är divxsweden.net (kika under forum-> guider). Finns även program på nätet (googla) som kan kolla vilken codec en film har.

När du har rätt codec klarar videora att konvertera filmen.
Lycka till

  • Oregistrerad
  • 2006-07-15 01:08

ok nu funkar de... ja va tvungen å om installera videora men nu funkar de å hitta filerna

1
Bevaka tråden