Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Automatisk uppdatering - låtarna försvinner?

Tråden skapades och har fått 7 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Jo, det är så att jag har kryssat i att iPoden automatiskt sak uppdatera låtarna när jag kopplar in den till datorn. Nu undrar jag, om jag tar bort låtarna från datorn och iTunes (vill spara HD och bara ha dom i iPoden..) försvinner dom då från iPoden? Jag har fattat det som det

ja det gör dom.. så innan du tar bort låtarna borde du ställla in iPoden på manuell uppdatering

Ok, det var det jag misstänkte. Dåligt av Apple...

  • Oregistrerad
  • 2006-08-13 12:52
Ursprungligen av ztaafen:

Ok, det var det jag misstänkte. Dåligt av Apple...

På vilket sätt är detta dåligt av Apple?

Det är en inställning du kan ändra på själv...

Jag skulle tro att det kan ha med copyright att göra också(kan säkert vara en del av Apples deal med skivbolagen - har du inte köpt låten, så ska du inte ha den på iPoden), vilket gör det ännu mindre Apples fel.

hur ställer man in manuell uppdatering det går inte snälla hjälp mig!

Ursprungligen av p3rsson90:

hur ställer man in manuell uppdatering det går inte snälla hjälp mig!

Du kopplar in din iPod, sen trycker du på den lilla iPod symbolen nere i hörnet och kryssa för "uppdatera spår och spellistor manuellt" eller något i den stilen...

  • Medlem
  • 2006-08-13 12:46

det handlar om Windows automatisk uppdatering som måste ställas på av.
Om den är på försvinner låtarna på din ipod varje gån windows uppdateras automatiskt
Det är bara ett sattyg, så ta bort skiten!

  • Medlem
  • Torsby
  • 2006-08-14 16:40
Ursprungligen av molle:

det handlar om Windows automatisk uppdatering som måste ställas på av.
Om den är på försvinner låtarna på din ipod varje gån windows uppdateras automatiskt
Det är bara ett sattyg, så ta bort skiten!

Vill bara klargöra att detta inte har något med Windows att göra, det är helt och hållet en inställning i iPoden som iTunes läser av när man kopplar in iPoden till datorn.

1
Bevaka tråden