Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

konflikt med dator??

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • 2006-07-04 13:59

har efter att ha varit tvungen att installera om windows börjat få problem med ipod vs. dator..

när jag kopplar ipoden med datorn så känner den av den nya maskinvaran och gnm utforskare kan jag gå in på ipoden som en extern hd.

dock i itunes vill den inte dyka upp. ipod updater 06-06-28 (den senaste) vill inte heller uppdatera ipoden...har dock lyckats uppdatera den på jobbet.
jag har provat alla fem r'en även om installerat itunes samts updater och även testat alla 6 usb portar jag har på datorn. inget funkar....på min jobbdator kommer den upp i itunes...
men inte hemma...vad e det som ger konflikt???

mitt itunes hittar inte heller plötsligt min ipod , men den finns i den här dator. det är så störande eftersom att det inte går att ladda in nån musik i ipoden längre har uppdaterat flera gånger men funkar ändå inte ...
hur ska man få itunes att hitta ipoden???!

  • Medlem
  • 2006-07-09 17:48

iPod shows up in Windows but not in iTunes

jag gick igenom hela denna processen men det hjälpte mig inte...
däremot så ändrade jag enhetsbeteckningen i Hantering till en högre bokstav och så gick det prima

testa först länken sen den process jag utförde..

ps. ironiskt nog får man väl tacka folk för deras underbara insats med att hjälpa...uselt

Hanteringen?

Jag har gjort allt alla har skrivit, och kan inte få min iPod att funka. iPoden är en 4g utan färgskärm. Det konstiga är att den funkade för tre veckor sen. Utan att jag har använt den med någon annan dator. Och nu när jag ska lägga in musik så vill den inte, lite surt. Vore schysst om nån hade ett tips!

Hadet gött!

//Teo

1
Bevaka tråden