Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

För er som har iTunes felet "-69".

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

För några veckor sedan fick jag felmeddelandet (-69) i iTunes när jag synkroniserade.
Så jag ringde Apple Support, och jag snackade med en trevlig tjej vid namn Elin.
Jag berättade mitt problem, och hon sade att det var en låt det var fel på.
Och som otur i turen så hade min dator kraschat.
Så jag kunde inte prova.
Så för er som har samma problem:
Prova att ta bort låten som synkroniseringen stannar på!
Och säg till om det funkar.

Ha en bra sommar, Mvh. Patrick.

Vad är numret till Apple supporten?

...då är det fel på 90% av alla mina låtar!!! Detta fungerar inte!

Min iPod kan ladda in ca 800MB av 40 GB för tillfället, efter dessa ca 125 låtar får jag felet (-69) och kan inte fortsätta! Jag kan ta bort en låt å sedan ladda in en annan, även om den låten tidigare get felkod -69!

Jag gick till en Appelstore å bad dem testa, han la in 1 GB mp3 i min iPod utan att få samma problem, så nått med synkningen e det allt!

Fråga: Behövs det någon programvara till iPoden? Eller ska det räcka med att bara sätta i den i USB eller fireWire?

• Oregistrerad
  • 2006-07-16 14:17

lite sent o sa...

men om ingen provat det har(vilet ar vad Elin pa apple med stor sannolikhet hittade )

iTunes displays a -69 error when syncing iPod

Edit: o det ar da sista delen av artikeln jag syftar mest pa om man inte kan isolera en specifik lat.(vilker redan borde ha gjorts antar jag ...)

Svar pa fragan: Hur menar du? Du maste hah nagon typ av progrmavara for att fora over latar till ipoden. Antingen itunes, eller nat av alla tredjeparts program som fiins

En uppdatering kring detta felet:

Det behöver inte vara fel på programvaran eller de låtar som skall föras över, utan det kan även vara skadade sektioner på HDD i din iPod som orsakar detta felet!

1
Bevaka tråden