Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Min ipod hackar

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Jag köpte en video 60 i mars och nu har den börjat att hacka. Ibland går det 1h eller längre, oftast räcker det med att stoppa låten och starta. Dock är det riktigt irriterande. Är det någon mer som märkt detta fenomen på IPODs och som vet råd? Känns trist att skicka iväg den mitt i semestern....

//Mats

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2006-07-15 01:09

min kan oxå hacka till ibland. det kan vara jävligt störande. vad jag förstått så är det när iPoden tömmer och laddar på sitt cache-minne.
men det är ju som sagt en hårddisk o de funkar ju inte helt smärtfritt alltid. har inga planer på att skicka iväg min då de knappast kan göra nått åt saken.

Efter att ha undersökt lite mer så har jag kommit fram till att det troligen är så att det är vissa spår som inte fungerar. Jag skall testa att låta Itunes skapa nya mp3 från orginal cdn och se om felet består.

Har samma problem men bara på vissa videospår inte med några ljudspår. Tror det beror på konverteringen. Ska undersöka lite mer.

1
Bevaka tråden