Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Står att 19 gig är upptaget när det inte finns något på Ipoden

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • 2006-07-22 18:19

Köpte då en ipod 60 gig idag, började lägga in min musik och när jag var nära nog klar (var vid låt 6000 av 6500 som jag skulle lägga in) startade min dator om sig, efter det var huvudvärken total.
Jag har lyckats radera de få låtar som kom in, det var 250, de andra 5750 låtarna var försvunna men den registrerar ändå att jag har 19 gig inne på ipoden, vet någon vafan det är som händer?

Ring Apple.

formatera om ipoden, alltså nollställ den till fabrikinställningar o börja om, undvik att starta om datorn när du lägger in musik är mitt råd

Ursprungligen av OGL:

Köpte då en ipod 60 gig idag, började lägga in min musik och när jag var nära nog klar (var vid låt 6000 av 6500 som jag skulle lägga in) startade min dator om sig, efter det var huvudvärken total.
Jag har lyckats radera de få låtar som kom in, det var 250, de andra 5750 låtarna var försvunna men den registrerar ändå att jag har 19 gig inne på ipoden, vet någon vafan det är som händer?

Det låter som ditt system är för "svagt".
Vad har du för dator och version av windows(antar att du har det)?
Kör du USB 2 eller tidigare?

edit: som Stäffe säger, formatera den så bör det inte vara något krångel med själva iPoden.

Har samma problem, men det funkar inte att formatera för mig.

"Återställa" med iPod updater alltså, går inte detta att göra?!?

Nej, det återställer bara till fabriksinställningarna. Det kan man göra på iPoden också.

1
Bevaka tråden