Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Någon som har 1gigs ipod nano ?

Tråden skapades och har fått 11 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • 2006-05-22 17:13

känner mig lite mobbad

Hehe.. Ja, självklart har fler än du den Jag känner flera, så du behöver inte känna dig utanför pga storleken.. :rolleyes:

Jorå, jag har, jag var så jävla snik när jag köpte den, men jag ser det inte som ett problem, har ordnat en smart spellista i itunes, så ipoden synkas med mina bästa låtar, och batterierna räcker ändå inte så länge att det behövs mer än 1GB.

jag tycker inte du ska behöva känna dig mobad!:D jag känner MÅNGA som har 1 gigs versionen:D

Jag har också en... kompisarna tyckte jag var en idiot som köpte en 1GBare. Men jag e nöjd så jag bryr mig inte så mycket om det.

  • Medlem
  • 2006-05-24 18:52

iPod Nano 1GiB här också......

Våga vägra mer gigabyte

Nä men jag tyckte den var allt jag behövde.

MvH

Har också 1Gib. Tycker inte att jag behöver mer då jag endå synkar med datorn nästan dagligen, så kan byta musik då. Hinner endå inte lyssna på något nästan.

  • Medlem
  • 2006-07-19 00:43

Även jag har 1 gigs verisionen, jag behövde ju inte mer så det är ju bara onödigt att lägga ut mer penga isf.

Samma här.
Tyckte det räckte gott o väll med 1GB.

Räcker med en gigg!
Har det, fast vill man ha linux kanske lite till inte e så dumt...

Jag har en!
Hade en 4G 20GB tidigare, men 1G räcker faktiskt. Bara att uppdatera albumen då och då

Jag har en också :), man behöver inte mer minne med tanke på baterritiden

1
Bevaka tråden