Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Sedan igår så kan jag inte trycka på rutorna längst upp.
Om jag gör det så kommer det bara fram "Javascript Consol".
Och det är endast här som det händer.
Är det Firefox eller 99pod.se's problem?
Tacksam för hjälp.
Ja samma här, kör Firefox och sedan när jagtrycker på forum kommer det också upp en javascript-ruta. Hittils så lever jag med att skriva "forum" i sökrutan
Det var ett tag sedan buggen uppmärksammades, har iPod.se helt slutat uppdateras? Gamla nyheter och ingen buggfix ... Fortsätter det så här så kommer forumet dö ut.
Tyvärr är jag beredd att hålla med. Jag har påpekat detta (och den lite pinsamma hänvisningen till mac-användare på framsidan) för administratörerna, och de svarade snabbt att det skulle de titta på. Sedan har jag inte hört mer, tyvärr.
Det vore väl en sak om man går ut och säger att detta inte är något de kommer att fixa, men tidigare har ju forumet varit kaxigt och haft en liten flik där det stått "Too cool for IE" om jag inte minns fel, och då blir det ju lite pinsamt när det helt plötsligt inte fungerar som det ska på Firefox...
UPPMANING TILL ANSVARIGA: Lyssna på era användare och fixa buggen i Firefox som gör att man får upp felmeddelanden i Java-konsollen när man kickar på "FORUM"-länken i menyn.