- Nanoman
- Medlem ●
Kan man få den graverad efter man köpt den???
Nej
men hur graverar man in motiv??
Troligtvis på samma sätt som när man graverar in text.
Men du kan inte få motiv ingraverade när du köper den, t ex från Applestore, eller har jag missat något?
Eventuellt om du vänder dig till någon smyckebutik och frågar om dom vill gravera in det till dig.
Tyckte de motiv graverade var fräcka, och om nu mitt eventuella Ipod Nano köp blir av så får de bli nån gravör eller guldsmed som får gravera in nåt snyggt. Går de hade jag typ valet ha den typ såhär
A L Står just för Andréas Lampeitl Sen skulle den nog vara svart! Erkänn bilderna ser NICE ut!
Har länge sökt efter bilder på gravyr, men aldrig hittat någon bra. Tills jag nu fick syn på apples egna hemsida, där det finns preview av ens text.
Är inte säker på min gravyr än, men jag funderar på ''Lid för konsten eller brinn'' :rolleyes:
Min gravyr blev: "Impossibly Small"
Passar ju bra också.
Haha!!
Avslöjad?
hehe, försökte förgäves att vända på uttrycket så det blev typ "Din är nano, min är tokstor!" men fick inte ihop det riktigt med logiken....
Slutade med att jag inte graverade något alls till slut eftersom jag ändå ska ha på någon form av skin.
Jag är väldigt ny inom hela den här ipod-cirkusen... Ett "skin" som man kan köpa till en nano på
istuff.com är någon form av plastöverdrag som är väldigt tunnt eller? Är det den här formen av skydd man vill ha eller behöver man något bättre? Ledsen om det blev lite OT...
"Om du läser det här är du dum"
Tyckte jag var finurlig och graverade in "Kan innehålla spår av jordnötter", hoppas bara ingen annan tagit det, inte läst tråden innan..=)
Tycker absolut inte det var finurligt... riktigt tråkig gravering va det faktiskt.
Du får inte ta det personligt, men den va kass
Tycker absolut inte det var finurligt... riktigt tråkig gravering va det faktiskt.
Du får inte ta det personligt, men den va kass
Jahaja där ser man hur olika man tycker;)
Satt och hade kul åt det bra länge igår när beställningen gjordes.
Tur att alla är olika!
Jahaja där ser man hur olika man tycker;)
Satt och hade kul åt det bra länge igår när beställningen gjordes.
Tur att alla är olika!
Hehe, verkligen!
Men som sagt, ta de inte personligt ok?
Hoppas du inte ångrar dig med ditt köp!
*Uppdaterar tråd*
Läser igenom alla era inlägg, de flesta är väl tänkbara, men vill komma på något eget!
Så nu har jag kommit på många tror jag:
(ursäkta min engelska)
"This Thing Make My Day"
"Ipod Makes My Day"
"See It But Dont Touch It!", "See But Don't Touch"
Ett förslag om man vill undvika å,ä,ö.
Eller ett citat som jag tycker om från Nike:
"Just Do It"
"My verision of sound" är en cool gravyr.
"I am Ipod" är kanske konstig, men men..
"I own this"