- d0e
- Medlem ●
"trapped in ipod factory, send help"
"Once you go black, you never go back!"
Gissa vilken färg
"Once you go black, you never go back!"
Gissa vilken färg
vit?
Nu ska vi inte vara negativa. Kom på något töntigare istället
//C
"iPuff"
"Think different"
Såg en T-shirt i danmark... iPuff - Think different! Sedan så var det den klassiska iPod reklamen fast men en brud som rökte på. Jointen och röken var vit... Klockrent!!
Har redan beställt en vit Nano - med gravyr. Första raden består av hela mitt namn och andra raden "I Have A Dream".
Som topic lyder. Ska ni göra det? Isf vad ska det stå? funderar själv men vetefan. Det känns nästan som en tatuering. Ska va nåt man gillar hårt
Håller med dig - Vad vad vad ska man egentligen välja för gravyr, för det e rätt sexigt med nåt personligt inskrivet faktiskt... En sexig detalj utan extra kostnad...
Jag har själv inte bestämt mig för något, men latinska citat verkar populärt, så jag har mitt egna utvalda...
Här kan du hitta en hel del roliga citat, kolla själv http://www.yttermera.se/reshosta/sprakguide/latin_alla_tillfallen_1.html
Lycka till !
Håller med dig - Vad vad vad ska man egentligen välja för gravyr, för det e rätt sexigt med nåt personligt inskrivet faktiskt... En sexig detalj utan extra kostnad...
Jag har själv inte bestämt mig för något, men latinska citat verkar populärt, så jag har mitt egna utvalda...
Här kan du hitta en hel del roliga citat, kolla själv Yttermera | 404 - File Not Found
Lycka till !
Yttermera | Resor: Latin för alla tillfällen (1) är mer korrekt va?
MITT förslag därifrån :
Purgamentum init, exit purgamentum = Skit in, skit ut (tänkte fan ljuga om vad det betydde men kunde ju sluta illa för nån)
ELLER;
Credo Elvem ipsum etian vivere = Jag tror att Elvis lever
Jag graverade in mitt namn på första raden och efternamn på andra raden. Jag hade kunnat ha hela mitt namn på översta raden och nåt lustigt på andra raden, men jag ville inte ha något som jag kan ångra i framtiden Så jag tyckte det var bästa med bara namnet. Simpelt, elegant och tidlöst. Visst hade "Slavkvinna! Gör pannkakor" på latin varit skojigt, men det hade jag kanske ångrat sedan.
"I know what you played last summer!" =D
men borde det inte ta längre tid och beställa med gravyr ? Räkna med några dar extra. Är ju värt om du kommer på nån cekt
Men svart eller vit. Thats the question. Tror det blir en svart men är inte säker
Namn som gravyr kan ju va bra men mindre bra om du kanske säljer den senare. Det är iofs långsökt.
Jag tänkte nåt i stil med Dream(303)machine på första raden, mitt coola dj namn. På andra raden typ mitt nick med (c) märke =). och 1983 kanske ?
Dream(303)machine
d0e (c) 1983
nåt i den stilen
"Äntligen något bättre än sex"
//C
Har du haft sex?
Haha! Jag fattade det Men vissa chanser måste man bara ta
Nu har jag fått min graverade... Det var helt klart värt en eller två dagars längre väntan