- 8fps
- Medlem ●
Tycker att "1000 Stolen songs" är bättre än "Stolen songs inside"
Själv tog jag
"If you can read this.."
"Please, fuck off!" Gillar det rätt mkt
Var inne på temat "Kan du läsa det här är du för nära" men hittade inget som klingade bra.
Jag tänkte gravera in: No, It's my precious, you can't have it!
Det tyckte jag var ganska skojigt
Eller så kanske ja graverar in Julia älskar mikael eller nåt
Känner en som tattuerade in sin exfrus namn på armen. Det ångrar han nog en aning idag. Tänk till du :eek:
Att gravera in sitt favoritlag i hockey hade jag gjort - då är iPoden både lätt och svårsåld, hehe
Hade nog blivit nåt i stil med:
FORZA BJÖRKLÖVEN!
Jävligt svårsålt va? MODO HOCKEY hade väl smällt högre i dina krokar tror jag ! KUL FORUM!
Som sagt jag tänker lämna in den till en gravör som tex. Gravörn AB i Vällingby. Men det är inte gravyr för hand utan jag tänker göra den med lasergravyr - precis som apple. Undrar bara vad det kostar...hmmm
Ja hur blir de egentligen med den där gravyren? Väntar på det riktiga resultatet
Jag skulle kunna tänka mig:
"May the music be with you"
ha rinte gjort det med min men fy vad sur den som hade snott ens Ipod Nano blivit när det hade stått ens namn på baksidan
Jag ska just köpa min första nano och på den ska det stå...
I Got Soul
...med den enkla anledningen att jag lyssnar på mycket soul och nu soul.
Gillar idén! Själv lyssnar jag inte på soul men det var en kul idé.
Alltid roligt att höra folks idéer och tankar, även om man ibland inte kan hålla med.
Hoppas du blir nöjd med din nya Nano, det blev jag!
Förresten, vad ska det vara för färg på din?
Gillar idén! Själv lyssnar jag inte på soul men det var en kul idé.
Alltid roligt att höra folks idéer och tankar, även om man ibland inte kan hålla med.
Hoppas du blir nöjd med din nya Nano, det blev jag!
Förresten, vad ska det vara för färg på din?
Den ska vara vit (har haft en 20 gb vit innan, så jag vill inte ändra på mitt vinnande koncept...):)
"In Search of Sunrise" står det på min Vita 4 GB Nano.....
För er som inte vet kommer texten från en Holländsk Trance DJ vid namn Tiësto som har släppt 4 st helt underbara Trance Mixskivor vid det namnet.....
Men jag gillar musiken och jag gillar texten, låter så fräsigt... blev riktigt snyggt på Nanon iaf...
Edit: Min nano pajade och jag fick en ny och där har jag ingen gravyr på, vilket känns riktigt surt!