Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Ta en bild på din iPod video

Tråden skapades och har fått 100 svar. Det senaste inlägget skrevs .
Ursprungligen av Mussor:

Ja, jag hade inga problem alls. Fick den efter ca två veckor har jag för mig.

Är man tvungen att betala med kreditkort eller går det att betala med faktura??? Och är det några fler kostnader förutom frakten??

Ursprungligen av Johan90:

Är man tvungen att betala med kreditkort eller går det att betala med faktura??? Och är det några fler kostnader förutom frakten??

jag tror du måste betala med kreditkort. Och det blir rätt dyrt, för du måste betala frakt, tull och moms, dvs först ett påslag på kanske 10% och sen 25% ovanpå det...

  • Medlem
  • Storuman
  • 2006-11-21 20:03

Jag har hört att det är svintdyrt att låta Colorware lacka Podden, typ 2000 va? Eller har jag bara hört fel? O de går väl aldrig att tvätta bort heller? Snyggt var det iaf..

Här är min ca halvåret gamla svarta 30gigare. Skinnet är från Gelaskins.com.

Som bonus skapde jag också en matchande bakrund i Rockbox

  • Medlem
  • Storuman
  • 2006-11-23 23:17

WOW det där var skitläckert ju!!

mm, man blir grymt sugen på att individualisera sin ipod lite, inte minst med tanke på att fler och fler börja ha dem

OMG! hur fasen kan man designa sin ipod? har en 80 gig.. den e tjock, haha men va 17 ja vill oxå ha bakgrund osv! måsta man ladda ner program? vilka program?
nu blev ja taggad!

http://download.rockbox.org/manual/rockbox-ipodvideo/rockbox-build.html

Jag använde rockbox för att lägga in bakgrunden. Tycker det var värt att prova, fast fortfarande lite osmidigare och buggigare än orginalmjukvaran.

I ärlighetens namn var dendärna customiseringen i fulaste laget! Ser ut som en soffa från väntrummet på Säffles Vårdcentral! Orka pröjsa för det! Svart is the new black!

  • Medlem
  • Storuman
  • 2006-12-03 00:09

Snart kommer bilder på min kära iPod..

Bevaka tråden