Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

iTunes hittar inte iPod

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

jag tänkte försöka mej på att installera linux på ipoden så jag kunde visa video, så jag använde johnny west ipod installer, och efter att jag installerade det så slutade ipoden att funka i itunes och ipod updater. det står att jag ska lägga in 2 filer från en mapp i ipoden, men det går inte, det står att jag måste formatera flyttbar disk, men det går inte heller att göra. känner mej helt förlamad. nån som vet nån utväg? vill bara få den att funka igen, skit i linux....

Kolla tråden Problem med min iPod Nano och se om det funkar. Dyker den upp som disk i Windows så borde det gå.

det verkar inte hjälpa. vet inte ens vad jag ska göra... shit vad jag behöver hjälp. jag tryckte ta bort partition typ... inget spec hände... ipoden fortsätter ladda. varje gång man startar den så måste man välja språk... om det inte blir sån där blå text å då står det nåt med podzilla längst ner...

lyckats lösa problemet. jag tog bort partitionen (har ingen aning om det spelade nån roll i detta fall) och sen startade jag om den i diskläge, och då hittades den i ipod updater, så körde jag en återställning

1
Bevaka tråden