Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Hjälp med raderade spellistor!

Tråden skapades och har fått 7 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • 2006-08-15 20:17

Har inte fått något svar på min tidigare fråga.

Undrar om man kan få tillbaka spellistorna om man raderat dom. D.v.s dom original listorna som kom när man köpte podden. nyligen tillagda, mest spelade osv..

• Medlem
  • International user
  • 2006-08-15 20:43

det e bara att göra en ny smart spellist,

• Medlem
  • 2006-08-15 22:57

Njae.. Nu tänker jag på dom spelistor som finns med när man FICK podden
nyligen tillagda bland annat. Den uppdateras ju hela tiden. Det är går ju inte att göra med smart playlist.. Eller?

• Medlem
  • International user
  • 2006-08-15 22:59

jo det går in på iTunes > arkiv > ny smart spellista och där kan du välja mest spelade osv.

troy100, Med risk för att låta korkad, Hur gör man? Jag råkade fibbla bort best rated-listan och jag tror dig att man får tillbaka den genom just den där arkiv -ny smart spellista men HUR?? Jag klickar o blippar efter bästa förmåga med det blir allt möjligt annat...

• Medlem
  • International user
  • 2006-08-20 15:28

e det högst betyg listan du vill ha? e inte så spec. bra på engelska:P

isåfall gör du så här ny smart spellista > mitt betyg är större en typ 3 stjärnor (gör ingen skillnad hur många du tar) > begränsa till så många spår du vill ha efter högst betyg.

hoppas att ja har fattat rätt om vilken spellista du ville ha tillbaks.

Jaaaa! Va trög jag är.... Tack snälla!

Håll in [Shift] och klicka på det lilal plussen nere i vänstra hörnet av iTunes (som när du håller in Shift är en stjärna) och så får vi upp menyn för att skapa en ny smart spellista.

//Anton

1
Bevaka tråden