Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Återställning av Foton från min iPod

Tråden skapades och har fått 2 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Tja!
Var nyligen ute och reste och slängde över bilder från kameran till iPoden på ett internet café. Problemet är dock att jag glömde kryssa i "rutan" för att spara dom i orginal storlek. Har nu fattat att det var ett sjuuukt stort misstag och att alla min bilder är 2x2 cm stora :´(
Trots detta vill jag gärna importera dom från min iPod till min dator. Är detta möjligt och i sådana fall hur ?, eller är dom fast på min iPod för evigt ?

tacksam för alla tips
/Desperaaat =(

Ursprungligen av T0mAzZ:

Tja!
Var nyligen ute och reste och slängde över bilder från kameran till iPoden på ett internet café. Problemet är dock att jag glömde kryssa i "rutan" för att spara dom i orginal storlek. Har nu fattat att det var ett sjuuukt stort misstag och att alla min bilder är 2x2 cm stora :´(
Trots detta vill jag gärna importera dom från min iPod till min dator. Är detta möjligt och i sådana fall hur ?, eller är dom fast på min iPod för evigt ?

tacksam för alla tips
/Desperaaat =(

Om du är bildena betyder sjuuukt mycket finns det ju företag som kan hjälpa till att återställa minneskortet i kameran om du inte skrivit över dom de vill säga..
Kan dessverre inte svara på din fråga :S Lycka till

Jag har samma problem!
Har nu ny dator och bilderna är fast på iPoden, och jag kan inte hitta dem på iPoden, även med disk mode enabled...

Har kollat denna artikeln, men det hjälpte föga.
http://docs.info.apple.com/article.html?artnum=93446

Någon som har fler tips?

Kan tillägga att jag har en 5e Generationens iPod Video (Classic? )

1
Bevaka tråden