Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

iSquint 1.2.3 sägs lösa iPod 1.1 60GB-buggen!

Tråden skapades och har fått 7 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Harestad
  • 2006-02-22 13:48

www.isquint.com

Enligt skaparen av programmet "iSquint" (som konverterar alla olika filmformat till iPod-kompatibelt mp4) så ska numera filmerna som har körts igenom av programmet fungera problemfritt på iPod 60 GB med firmware uppdateringen 1.1.

Någon med en iPod 60GB och uppdatering 1.1 som har problem som vill testa nya iSquint? Jag har ingen lust att behöva nergradera igen :S

vi som har windows då?

  • Medlem
  • Harestad
  • 2006-02-22 22:36

Ja du, bra fråga ...

hmmz

Jepp, det fungerar!!

Hej, jag har nu testat min iPod 60GB update 1.1 med filmer och tv-serier konverterade med iSquint. Hallelujah, det fungerar! Jag använder iSquint basic inställningar: optimize for TV, H.264 Encoding och det blir fin fin kvalite. Konverterade igår första gången på min nya iMac Intel core och det var SUPER SNABBT!!!! Är mycket nöjd!!!

  • Medlem
  • Harestad
  • 2006-02-24 10:17

Härligt, då kanske man vågar sig på uppdateringen igen Synd bara att de gamla filmerna stryker med :S

Har inte hunnit testa hundra ännu, eftersom jag inte har så mycket film att prova med. men man måste ju säga att det verkar helt jävla magiskt! Enkelt, snabbt, på svenska (så man känner sig kompis med programmet)
Man måste gilla program som är så enkla, bara kan en sak - men kan det till fullo!
Hurra för iSquint!

Jepp!

Inget knussel där inte! Funkar helt 100 med de filmer jag testat... Dra igenom iSquint och rätt in i iTunes! Kalasfinemang!

Extra kalaspoäng till skaparen av programmet som dessutom uppvisar tecken på humor! Alltid ett plus! Kan ta lite tid ibland (2x2GHz G5), men det kvittar ju liksom. Det är sällan man får impulsen att man MÅSTE se en viss film NU!

iSquint rekomenderas varmt!

1
Bevaka tråden