Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

har problem med min mini..

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

när jag bläddrar mellan menyerna så hänger den sig, då räcker det att jag rör skrollen så kommer jag vidare, mycket mysko... sen när jag spelar musik och trycker på "paus" så stänger ipoden av sig... om jag skulle skicka in ipoden för lagning, hur mycket skulle det kosta då ??? eller är detta något jag kan fixa själv ???? jag är mer än tacksam för alla svar... tack på förhand //MVH Robbin

Jag har redan formaterat ipoden, reset, recall, restore, kalla det vad ni vill... ingenting funkar.. det verkar vara fel på ipoden och inte på programvaran..... men tack ändå petern ..... ingen annan som kan ha en aning om vad det kan vara ???? och vad kostar det att skicka in ipoden på lagning ???

Så nu har jag löst de... jag trodde faktiskt att de skulle finnas lite mer kunniga folk här... jag plockade isär ipoden och kikade runt lite... då såg jag att kopplingen från scrollen till själva moderkortet var lite dåligt lödd... så jag lödde om skiten och vips, nu funkar den klockrent.... så enkelt var de... hej svejjs

1
Bevaka tråden