Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Anapod hänger sig!

Tråden skapades och har fått 2 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hej.

I fredags instalerade jag anapod och var först väldigt väldigt nöjd med programmet då jag som windows användare blir tokig av iTunes. Men nu har det börjat uppstå problem. Allt oftare hänger sig Anapoden medan jag lägger över album i iPoden, eller rättare sagt, inte hela programmet utan bara själva "överförings rutan" det liksom fastnar i t.ex. 48% och hur mycket jag än trycker på stäng av, close & avbryt så finns rutan kvar. dock har själva prorammet inte hängt sig utan andra överföringsrutor är igång och jag kan navigera runt om i programmet.

Jag undrar om någon annan har haft samma problem med Anapod? Eller kanske vet vad detta kan bero på? För jag är väldigt nöjd med programmet förut dessa jobbiga avbryt. Jag kan t.ex aldrig vara säker på att musiken förs över om jag t.ex ska bort och ha iPoden med mig. utan måste i så fall sitta och bevaka överföringen, vilket är smått frustrerande.

Vore tacksam för svar!

  • Medlem
  • Torsby
  • 2006-08-29 18:43

Jag körde (och gjorde även ett test för 99pod.se) tidigare Anapod och var, precis som du, väldigt nöjd med det. Jag föreslår att du mailar deras support och försöker få hjälp, jag vill minnas att de var relativt snabba på att svara och väldigt tillmötesgående.

Spyder; tack! det ska jag absolut göra!

1
Bevaka tråden