Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

ljudböcker?

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Någon som kan förklara hur det funkar med talböcker i ipod nano? Finns det någon egen mapp för såna i ipoden? Har för mig att jag såg en sån förut, men nu kan jag inte hitta det. Jag har även för mig att jag någonstans läste om bokmärken man kan ha för att lättare hitta det ställe man avslutade på sist. Hur fungerar det?

Jag fattar inte mycket av dom där trådarna. Men nu tror jag att jag fixat nåt som funkar ganska bra. Nåt jag fortfarande inte fattar är hur man fixa såna där bokmärken?

• Medlem
  • Växjö
  • 2008-02-12 19:53

Fungerar länkarna?
Jag kan nämligen inte öppna de...

• Medlem
  • Skövde
  • 2008-02-12 22:29

Ljudboken ska vara i mpeg format så att ipoden känner igen den,det är då du kan forsätta där du stanna förra gången.Och när man går in på musik på ipoden står det ljudböcker lite längre ner.Har man ljudboken i mp3 format måste man formatera om den.Den här funkar perfa! http://www.freeipodsoftware.com/

• Medlem
  • Växjö
  • 2008-02-13 22:04

Jag har lyckats konvertera och nu får jag ljudboken där den skulle vara. En annan problem jag har är att ha den i ett mapp, dvs. om jag har två ljudböcker så ska de vara var för sig. Är det möjligt?

Tacksam för svar

1
Bevaka tråden