- attila
- Medlem ●
Armband för löpning har inte kommit till Sverige än (om de inte säljs på macoteket). Nike kommer ha sin Nike Plus-kampanj i oktober - då kommer de flesta av deras grejer hit. De är de enda armband som ser bra ut, av dem jag har sett på Internet iaf.
Jovisst, men Apple Store är ju i praktiken inte i Sverige Jag ska pröva en i butik innan jag köper, för mitt-knappen sticker ut på armbandet, men nya nanons knapp är konkav - jag vill se om det är snyggt ändå.
Hoppsan! Det var ju detta armband jag menade. Tycks inte längre gå att köpa :(.
Fanns på svenska (och amerikanska) Apple Store tidigare.
vad beställde du den? och vad kostade den?
Blir jävligt sugen på att köpa en 8g : )
Sitter du och väntar på din beställning?
När du väl fått den, skriv gärna ner någon kommentar på hur du tycker beställningen och leveransen av din nya iPod har gått.
Har leveransen dröjt? Svårt att spåra sitt paket? Jobbig kundtjänst? Eller är du helt enkelt förvånad att den dök upp utan problem på noll-time? Skriv och dela med dig, positivt som negativt.
Personliga bilder på spelarna är alltid uppskattade, så in med fler!
Mitt paket har precis skeppats ut från Eindhoven.
26 sep 2006 22:21 Liege Euro Hub Consignment Received At Transit Point
26 sep 2006 22:02 Eindhoven Shipped From Originating Depot
To be continued...
Menar Du mig? Ja, jag beställde iPoden när den släpptes, och den anlände tre dagar senare, två veckor tidigare än väntat. Jag tror inte att det räknas så väl för allmän uppfattning av tjänsten, för att ett gäng iPods var säkert redan påväg eller reserverade för Sverige. En vecka senare blev det säkert större fördröjningar.
Notera att jag beställde med gravering. (vilket jag ångrar lite grann ifall jag vill köpa en iPhone och sälja nanon...)
Ska också köpa iPod nano 8 GB, me om man ska lita på http://buyersguide.macrumors.com/ så bör man vänta, ''Update Soon''.
Lite off topic men: Var det någon som tog med gravyr, isåfall vad skrev ni ?
Gravyr på min 8GB: You gotta say yes to another excess
Nån som kopplar var det kommer ifrån...? (Inget pris i potten, tyvärr, men STOR ära för den som inte behöver googla.)
Gravyr på min 8GB: You gotta say yes to another excess
Nån som kopplar var det kommer ifrån...? (Inget pris i potten, tyvärr, men STOR ära för den som inte behöver googla.)
Lätt (finns i skivhyllan!): Yello
Grym låt (speciellt basen och sången)!
Gravyr på min 8GB red: L´elisir d´amore
Gissa den... (utan sökmotor)!
Nope, den grejar jag inte. Men jag är glad att du hade Yello-plattan i hyllan!
Men det måste väl leda längre än så, typ till nån film eller artist.. Eller?
Men det måste väl leda längre än så, typ till nån film eller artist.. Eller?
Japp!
Här är svaret: http://en.wikipedia.org/wiki/L'elisir_d'amore
Faktiskt en direkt orsak till att valet blev just iPod och just denna variant!
Cool! Det hade jag aldrig klarat utan sökning.