Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Nya Ipoden

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

är det nån som har fått tag på en sån, kan man få tag på de nån annanstans än hos applestore?? gjorde en beställning igår från applestore med gravyr. Prel lev datum är 29:e sep :S. Det stod 3dagar utan gravyr o 5dagar med. Ska det ta en halv månad att få sin ipod, brukar det vara så här annars?

ja fick min typ inom 3 dar men de var förra årets g5:A

jag köpte den nya g5:an några timmar efter att den släppts, jag beställde den med gravyr o de stod 5 dar ca men kan de stämma att den först kommer den 29 sept

  • Medlem
  • 2006-09-17 19:19

Alltså, om ni läser ordentligt står det att den kommer att levereras senast den 29e sept, beställde igår. När det står 3 dagar menar de att det tar 3 dagar att ta hand om beställningen, sedan skickas den ut.
De som beställer med gravyr, minns att de skickades till kina för gravyren och sen till beställningsadressen, är det fortfarande så?

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2006-09-17 21:50

Jag beställde en Nano med gravyr den 14/9 och den ska skickas senast den 22/9. Beställde även en Nano utan gravyr den 13/9 och den dök upp i fredags.

står att den kommer ev att leveras på tisdag nu (19/9)

1
Bevaka tråden