Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Den här funktionen måste ju komma till gamla G5 också. Kan inte förstå varför inte det skulle gå att lägga in i den. Hoppas ilounge frågar Apple om detta.
Den ska inte komma till gamla G5 i denna firmware, utan endast till 5.5. Det man däremot kan hoppas på är att det kanske kan komma en funktion liknande "nedgraderingsfunktionen" i iPodWizard, som kan lura sig kring det hela...
Den ska inte komma till gamla G5 i denna firmware, utan endast till 5.5. Det man däremot kan hoppas på är att det kanske kan komma en funktion liknande "nedgraderingsfunktionen" i iPodWizard, som kan lura sig kring det hela...
Bland annat, längst upp i recensionen står det "New search feature".
Har stått på hundra andra ställen också, plus att jag har uppdaterat min iPod G5 till nya firmwaren, och har inte den funktionen.
Nej jag gissar inte.
Så att vi slipper missförstånd, jag skrev att den inte skulle komma i den här firmwaren, ingenting om andra firmwares än denna (1.2). Det kan hända att blir en funktion i någon senare firmware, även om det vore överraskande.