Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Sökfunktion i nya iPod

Tråden skapades och har fått 10 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

är det någon som vet om sökfunktionen kom med i uppdateringen 1.2 o om den funkar till den gamla g5an .. ?

Nä den verkar inte finnas. Men den där bläddringsfunktionen när man ser vilken bokstav man är på finns med, fast den var ju ärligt inget att ha.

  • Medlem
  • 2006-09-16 14:40

borde det inte gå att få tag i updateringen för nya G5 och köra den på den gammla G5:an..?

Den här funktionen måste ju komma till gamla G5 också. Kan inte förstå varför inte det skulle gå att lägga in i den. Hoppas ilounge frågar Apple om detta.

Sökfunktionen värkar grymm! Det är värkligen synd ifall dom inte kan bjuda på den till den gamla G5. Väntar med spänning...

Den ska inte komma till gamla G5 i denna firmware, utan endast till 5.5. Det man däremot kan hoppas på är att det kanske kan komma en funktion liknande "nedgraderingsfunktionen" i iPodWizard, som kan lura sig kring det hela...

Ursprungligen av Panders:

Den ska inte komma till gamla G5 i denna firmware, utan endast till 5.5. Det man däremot kan hoppas på är att det kanske kan komma en funktion liknande "nedgraderingsfunktionen" i iPodWizard, som kan lura sig kring det hela...

Hur vet du att den inte ska komma, Källa?

  • Medlem
  • 2006-09-16 22:26
Ursprungligen av Cappachino:

Hur vet du att den inte ska komma, Källa?

Jag skulle tro att han gissar. Men antagligen har han rätt, för om det gick att få in alla nya funktioner i G5:an, vem skulle då köpa den nya?

Ursprungligen av Cappachino:

Hur vet du att den inte ska komma, Källa?

Apple Computer iPod with video (Enhanced Fifth-Generation 30GB/80GB) | iLounge iPod Accessory Reviews

Bland annat, längst upp i recensionen står det "New search feature".
Har stått på hundra andra ställen också, plus att jag har uppdaterat min iPod G5 till nya firmwaren, och har inte den funktionen.
Nej jag gissar inte.

Så att vi slipper missförstånd, jag skrev att den inte skulle komma i den här firmwaren, ingenting om andra firmwares än denna (1.2). Det kan hända att blir en funktion i någon senare firmware, även om det vore överraskande.

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2006-09-17 12:46

är bläddringsfunktionen med i 1.2 på gamla G5? verkar inte funka på min?

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2006-09-18 22:41

såg nu att bläddringsfunktioen funkade, inte för att den var nått att han men men.

1
Bevaka tråden