Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Hämta spellista från IPOD ?

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hej alla kunniga !

Vid omformatering av C: så glömde jag ta backup på Itunes spellista.
Formaterade om C: där itunes låg, har musiken på en annan partion så musiken finns kvar. Har inte kopplat in Ipoden och har därför min kära spellista kvar på Ipoden.
Antar att om jag kopplar in Ipoden till en Itunes med tom spellista så försvinner all musik ?
Skulle vara evigt tacksam om någon kunde hjälpa mig med detta.

Det ordnade sig, bara man vågar så
Tack ändå

• Medlem
  • 2006-09-25 18:40

Hur gjorde du ?
Jag har efter en datorkrasch fört över låtarna från ipoden till pc via dolda mappar men fick inte över spellistorna.

Finns det ingen vänlig själ som kan lära oss hur man för över spellistor till Pc ?

• Medlem
  • Torsby
  • 2006-09-26 21:49

YamiPod ska tydligen klara detta. Hittade följande text på ett forum:

Citat:

I've been looking for this same ability for ages (I dropped my external drive with all my music, and had to re-make my libraray off my iPod), and could never find anything that worked qute right. Turns out one of the programs in the list lunarboy linked to works exactly right: Yami-Pod

It lets you specify a directory on your computer where your current music is, then looks through these songs to make the list. It takes a little while (esp. if you have a large library), but is well worth it!

1
Bevaka tråden