Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Måste lämna in min Ipod för service, kommer jag få den nya ipoden?

Tråden skapades och har fått 11 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Min ipod är trasig den har knasat sig rätt så länge nu men jag har inte vågat att posta min ipod till Apple eftersom jag är rädd att den ska gå förlorad i posten. Jag tänkte att jag kan lämna in den själv i apple store när jag har vägarna förbi stockholm men nu så årkar jag inte använda en trasig ipod och undrar om jag får en ny ipod när jag lämnar in denna? eller om jag bara får tillbaks samma men lagad. Och får jag den nya uppdaterade ipoden? och får jag dem nya hörlurarna. Min ipod är en Svart 30gb ipod video. Problemen är många jag kan inte spela upp musik hela tiden. Måste starta om min ipod flera gånger för att spela musik. Ipoden fryser till hela tiden. Batterierna räcker bara till i 6timmar ibland och videospelaren årkar inte spela en 20minuts video utan att frysa till nån gång. Ibland när jag spelar upp musik så bytter ipoden låt mitt i låten och går till en helt annan låt och byter tillbaks till låten som spelades efter 20 sekunder. Ena av mina hörlurar funkar bara och igår så tappade jag nästan ljudet på dem ena men efter en stund (och lite våld) så kom ljudet tillbaks.

Tack i förhand.

Du får säkert den nya.

  • Medlem
  • International user
  • 2006-09-20 15:54

du får säkert en ny, fasst inte den nya, och du får inte nya hörlurar. du får bara en ny iPod

^varför skulle jag inte få den nyaste ipoden? och varför skulle jag inte få nya hörlurar? dem ingår i apple care some jag förstår de, eller?

  • Medlem
  • International user
  • 2006-09-21 07:20

det är ju bara iPoden som är trasig, då lämnar du in bara den, och får bara den.
du lika dan iPod du lämnar in, de har kvar sånna.

^skrev i mitt första inlägg att bara ena av mina hörlurar funkar och om jag lämnar in min ipod för service så skickar jag självklart in mina trasig hörlurar också.

vet någon hur länge det tar innan mna får en ny ipod/hörlurar?

  • Oregistrerad
  • 2006-09-21 21:33

1-2 veckor

och skicka inte med hörlurarna i samma sändning som iPoden.

Du får göra en separat felanmälan för dom om du inte går till inlife som du föreslog själv.

Edit: självklart frå du inte nya ipod modellen. Du får samma modell och en refurbished ipod.

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2006-09-24 18:37

tänkte också skicka in min snart, för en död pixel. Ingen som tror att det kan vara värt att vänta då? för att ev få en G5 1.2?

Exakt, man får inte en ny modell!

fan, men version 1.0 funkar bra den också.

  • Oregistrerad
  • 2006-09-28 01:09

kan man inte bara uppa firmwaret?

Lämnade nyss in min 60gb video, fick en likadan fast ny tillbaka. och som de sa, ska du lämna in fler saker får du göra separata felanmälningar för de.

1
Bevaka tråden