Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Ny Ipod + gammalt iTunes?!

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Jag fick nyss en ny Ipod på garantin, jag undrar nu hur jag gör så att det nya serie nummret blir registrerat så att det står Julias Ipod på iTunes när jag kopplar in den. Nu står det att en ny maskinvara har hittats men inget annat händer! Vad ska jag göra? Någon?

  • Oregistrerad
  • 2006-02-04 06:03

Försök att återställa ipoden.
(jag antar att den inte känns igen av iTunes)

Precis samma problem har jag.. Datan krachade så nu har jag min gamla Ipod fast ett nytt Itunes. Det går att lägga till låter på Itunes men inte på Ipoden!!! Där alla mina gamla låter ligger som inte finns på datan!!
Det står att min Ipod inte är ansluten vilket den är!! Vad skall jag göra? måste jag radera hela min Ipod för att kunna lägga in nya låter??

Ny Itunes- gammal Ipod

Precis samma problem har jag.. Datan krachade så nu har jag min gamla Ipod fast ett nytt Itunes. Det går att lägga till låter på Itunes men inte på Ipoden!!! Där alla mina gamla låter ligger som inte finns på datan!!
Det står att min Ipod inte är ansluten vilket den är!! Vad skall jag göra? måste jag radera hela min Ipod för att kunna lägga in nya låter??

Gammal tråd, men jag har samma problem, vad skall jag göra??

1
Bevaka tråden