Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Måste ha ett korrekt itunes store konto till covers?

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • 2006-10-01 16:33

ja rubriken talar för sig själv måste man ha ett fungerande itunes konto (så man kan köpa låtar), men jag är bara 17 och har inte några kontokort som jag kan handla på eller jag får ju inte ens hur ska jag göra då? jag vill ju kunna hitta covers till dom flesta albumen genom itunes men kan inte fixa ett store konto, och morsan och farsan vägrar lägga ut sina kontonr,

Finns det något jag kan göra?

Sök på Google efter albumet och kolla vad som kommer fram uner bilder.
Annars är Ginza.se rätt så okej också att haffa albumbilder ifrån.

Hur du lägger in albumbilderna kan du läsa om här på forumet.

  • Medlem
  • International user
  • 2006-10-01 17:11

eller fixar du ett kontokort, du behöver inte va 18 för det.

  • Medlem
  • 2006-10-01 17:37
Ursprungligen av daniels:

Sök på Google efter albumet och kolla vad som kommer fram uner bilder.
Annars är Ginza.se rätt så okej också att haffa albumbilder ifrån.

Hur du lägger in albumbilderna kan du läsa om här på forumet.

Jo jag vet att man kan göra så men det är lite mer omständigt än att bara klicka på hämta cover material, men tack så mycket för snabbt svar

Ursprungligen av troy100:

eller fixar du ett kontokort, du behöver inte va 18 för det.

Oh fan hade jag ingen aning om ska kolla upp det,

  • Medlem
  • Trollhättan
  • 2007-12-19 22:20

cover

Ursprungligen av Wall:

ja rubriken talar för sig själv måste man ha ett fungerande itunes konto (så man kan köpa låtar), men jag är bara 17 och har inte några kontokort som jag kan handla på eller jag får ju inte ens hur ska jag göra då? jag vill ju kunna hitta covers till dom flesta albumen genom itunes men kan inte fixa ett store konto, och morsan och farsan vägrar lägga ut sina kontonr,

Finns det något jag kan göra?

Du kan skita i att registrera dig, itunes har redan hämtat dina covers till datorn och gömt dem. Du kan hitta dom och använda dom. såhär gjorde jag:

(Jag kör windows)

Jag har all min musik i samma mapp. Öppna den mappen och klicka "Verktyg", "Mappalternativ". Klicka filen visning, trck Vida dolda filer och mappar. Verkställ. Nu ska du se alla covers till den musik du har i samma mapp. De heter något i stil med
AlbumArt_{AD0327D1-2AAA-4760-A745-244711CD0612}_Large.jpg

Gör bara drag n drop till itunes.

Hoppas det hjälpte!

Skriver samma sak om jag skrev i en annan tråd:

http://www.winandmac.com/tips/free-i...here-you-live/

Följ den guiden så kan ni bli medlemmar i Itunes-store utan att ange bank/kreditkort.

Nu laddas albumbilder automatiskt ner i Itunes utan en massa pill.
Funkat fint för mig:)

Och de albumen som Itunes inte hittar albumcovers för så är det bara att högerklicka på låten och ta info och sedan googla för att hitta bild att ladda upp.

1
Bevaka tråden