Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Gratis Ipod-spel??

Tråden skapades och har fått 18 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Kan man få fram gratis spel till ipoden??

De kostar 45 kronor bara! Inga prngar har köpt tre spel själv.

om man som jag är uner 18 då?? pappa betalar eller?? man använder väl kontot som man köpte ipoden me på csn? är det värt pengarna då??, vilka/vilket spel e roligast??

  • Medlem
  • International user
  • 2006-09-30 20:49

du använder ditt apple store konto , du behöver inte va över 18 år bara du har ett kort
jag tycker själv att zuma är roligast fasst jag har aldrig spelat det på en iPod, fasst det lär vara ganska perfekt med klickhjulet på det spelet

Bör det inte komma ut tredjepartens utvecklade spel som kan fås för gratis eller i alla fall billigare än iTunes priser?

  • Medlem
  • International user
  • 2006-10-01 09:38

apple har säkert gjort så att det (nästan) inte ska gå att göra andra spel till den en de dem gör. men man får se, jag tror inte att de lyckas hacka den,

Tetris e lätt roligast!

pokerspelet är bra och väldigt välgjort.

annars finns det ju lite frågesporter och skräp som är gratis om man söker.

fungerar inte spelen på första nanon?

fungerar spelen på nyaste nanon (g2) ?

  • Medlem
  • International user
  • 2006-10-02 20:16

tror inte att de fungerar på någon nano

  • Medlem
  • International user
  • 2006-10-03 21:02

om jag inte har helt fel så får man inte diskutera fildelning på det här forumet,

Mister Cartoon, för att kunna spela spel som du laddat hem måste du ha iPod linux installerat på din ipod. Detta är gratis och kan skaffas här: iPod Linux - Linux for your iPod
OBS! Din garanti på din iPod försvinner.

Senast redigerat 2007-02-08 21:45
  • Medlem
  • 2006-10-03 21:47
Ursprungligen av CaveForce:

OBS! Din garanti på din iPod försvinner.

Nej det gör den inte.:rolleyes:

  • Oregistrerad
  • 2006-10-03 22:17

det borde den verkligen inte göra. bara att återställa den ifall det skulle bli nåt jidder.. ingen behöver veta något

gör den eller gör den inte.... ? någon som är "säker"?

kanske kan ringa och fråga Apple

  • Medlem
  • International user
  • 2006-10-04 07:53

om den går sönder när du har linux på den och inte kan koppla den till datorn och avinstallera, så gäller inte garantin, men lyckas du avinstallera linux så kan de inte se att det har varit installerat,

  • Medlem
  • 2007-02-02 14:55

Hoppas inte att den går sönder!!
Skriv gärna om nån vet säkert!

  • Medlem
  • 2007-02-05 16:25

Garantin försvinner, men som troy100 säger så behöver inte apple veta något om man bara tar bort linux innan man skickar den på reparation.

1
Bevaka tråden